петък, март 23

Учителката попитала в час

Учителката попитала в час:
– Ученици, можете ли да ми кажете, какво е факт и какво е парадокс?
Иванчо вдигнал ръка:
– Факт е госпожо, че като се надърви, става като кокал, а парадокс е, че вътре кокал няма…
– Марш навън, друго освен глупости не можеш да ръсиш! – показала му вратата даскалицата.
Иванчо излязъл в коридора, където се сблъскал с директора.
– Иване, какво пак си се провинил? – попитал бащински директора.
– Ами Г-н Директор, учителката попита какво е факт и какво е парадокс, аз и отговорих, а тя ме изгони…
– Сигурно не си знаел момчето ми, я ми кажи на мене, какво е факт, какво е парадокс?
– Ами факт е г-н Директор, че п*тката е винаги мокра, а парадокса е, че никога не мухлясва.
Засмял се директора и понеже отдавна имал мераци да изчука въпросната учителка, решил да пофлиртува с нея.


– Иване, ти си прав, хайде да влезем вътре и да кажеш пред мен на учителката си, какво е факта и какво е парадокса. Влезнали вътре, а директора се обърнал към с*ксапилната учителка:
– Госпожо, Иван много добре знае отговор на въпроса Ви, питайте го и ще се уверите.
– Добре! – отвърнала тя.
– Но без глупости, искам да ми дадеш хубав пример!
– Ами факт госпожо е, че Земята е кръгла! – подел Иванчо.
– Браво, Иване! – зарадвала се даскалицата.
– Виждаш ли, че можеш, а какъв е парадокса на кръглата земя?
– Ами парадокса е, че хората винаги ще намерят едно ъгълче да се нае*ат...
Учителката попитала в час

😅 myxaxaxa.blogspot.com 😅

Сайт за смешни анекдоти, забавни бисери и яки лафове.

|

смешни, супер смешни вицове, вицове мръсни, най добрите вицове на всички времена, вицове за иванчо вицове за блондинки, вицове за жени, вицове 2018 най смешните вицове, случайни вицове най смешните вицове на всички времена топ вицове, мръсни вицове за иванчо и марийка, смешни вицове, vic bg, нови вицове 2019, вицове за иванчо и марийка адски смешни вицове, bg vicove, вицове за мутри, мръсни вицове - български вицове, вицове гювеч нови вицове - черен хумор вицове най добрите вицове мръсни вицове 18, вицове за деца Ако ви е било забавно споделете вицовете!